Jobbar man inte på riktigt så...

Idag cyklade jag över till sjukan för att ta lite extra prover så här mittemellan behandlingarna. 
Vissa utav mina värden låg lite under gränsen sist så onkologen ville ha koll på att dom inte försämras ännu mer. 
Men känner mig helt ok så det är nog ingen fara. 

Annars är jag i full gång med förberedelser inför Liams födelsedag och frönas firande i helgen, håller på att slå in paket, bakar, städar en aning och sen ska jag fixa tårtor oxå, jag tänkte först om jag skulle vara lat och köpa färdiga tårtor i affär men jag gör tårtor själv istället, blir liksom aningens billigare så och sen är det ju lite roligt att baka tårtor oxå. 
Det bor nog minsann en liten konditor i mig😆
Sen tror ju Liam att jag ska kunna göra värsta konstruktionerna men så bra är jag inte, men fröna har ju fått både bowlingtårta och monstertårta som jag lyckats göra alldeles själv så helt värdelös är jag inte. 
Vi får väll se vad vi hittar på denna gång. 
//Bex 

Kommentera här: