Kontroll av hjärtat.


Det här väntrummet hade Liam gillat han som älskar fiskar och andra vattendjur😉 (null)
Även idag har jag känt mig lite sliten, jag är inte med riktigt och har inte så mycket ork till att göra saker. 
När jag väl är upptagen och gör nånting så känner jag mig inte så jättetrött men när jag sitter still har jag fasiken svårt att hålla mig vaken nästan. 
Jag märkte det igår på mötet och även idag i kyrkan när fröna hade det årliga ljuståget. 
Det är jättefint och dom är duktiga men jag blir så fruktansvärt trött, och julmusik är ju inte den mest uppiggande musiken då den mestadels är väldigt lugn. 
Men jag höll mig vaken iallafall. 
Idag har jag även varit uppe på sjukan och kollat hjärtat och det är ju något som brukar vara riktigt tråkigt och tröttsamt, men idag fick jag en sköterska som var väldigt pratglad så vi pratade i stort sätt hela undersökningen igenom, och då går tiden väldigt mycket snabbare. 
Men sen tror jag även att undersökningen faktiskt gick fortare än vanligt idag. 
Hur som helst så slog hjärtat på mig så jag kunde lugnt gå därifrån. 
//Bex 

Kommentera här: