Fasar inför nästa vecka.

Idag fick Liam pröva sina nya ishockeyskydd som han fick i julklapp då vi var i ishallen för lite skridskoåkning med kusinerna idag igen. 
Även Macke var med idag då han är ledig från jobbet denna veckan. 
Dessvärre släppte inte Liams nervositet för att trilla trots alla skydd så det gäller bara att fortsätta åka till ishallen tills modet kommer och han börjar känna sig mer bekväm i sina skridskor. 
Just nu trampar han sig mest fram på skridskorna om han inte ligger och krälar på isen. 
Jaja man kan ju inte vara bra på allt😉

Efter en eftermiddag/kväll ute hos svägerskan i Svärtinge så fick vi med oss kusinen Nellie hem hit för en övernattning. 
Kusinerna Nellie och Linnea kommer oftast så bra överens så det brukar gå relativt problemfritt när dom leker tillsammans. 

Jag börjar bara fasa mer och mer inför nästa vecka då det är dax för medicin och cellgifter igen.
Jag har mått så väldigt bra den senaste tiden och jag vill inte förlora den känslan.
Men det är ju skönt att skolan och dagis börjar i samma veva som jag ska börja med medicin igen och att jag fått må som bäst när fröna varit lediga och hemma.
//Bex 

Kommentera här: