Lite önskningar

Som vanligt så blev nyårskvällen/natten till en väldigt lyckad och rolig tillställning. 
Vi började vid middagen som sex personer men utökade under kvällen till nio. 
Det dracks skumpa vid tolvslaget, spelades spel och skrattades, precis så avslappnat och skönt som jag vill ha det. 
Jag vill inte ha någon svindyr finmiddag där man måste klä upp sig i kläder som man inte känner sig bekväm i. 
Det ända som jag tycker är viktigt är att vi alla har en trevlig och rolig kväll, och jag tror nog att fröna hade roligt oxå då dom inte kom i säng förens kl två på natten. 

Så nu har vi lämnat 2016 bakom oss och tagit klivet in i 2017, och jag hoppas nu på att det kommer bli ett kanon år. 
Jag har ju självklart drömmar som alla andra om att bli ekonomiskt oberoende osv, men det jag önskar allra mest inför detta nya år är att jag och min sjukdom får hålla sig stabil, att jag och familjen inte stöter på några hinder och att vi slipper en massa oroligheter, jag vill bara ha ett lugnt år med så få sjukhusbesök som möjligt. 
Sen skulle de inte skada om detta blir året då dom hittar ett botemedel mot cancer😉
//Bex 

Kommentera här: