Oj vilken skillnad😆

36 år är man nu fyllda alltså, och jag bara känner i hela kroppen hur jag åldras från 35, och smartare blev jag oxå😆
Näe vars denna dagen har inte skilt sig så speciellt mycket ifrån dom andra, drog ihop en tårta imorse dock, eftersom att fröna menade på att man kan inte fylla år utan att äta tårta, så igår kväll gjorde jag tårtbotten och imorse pusslade jag ihop den, blev dock lite torr i mitt tycke men ungarna blev åtminstone nöjda. 

Nu ska det bakas till söndag istället då det ska bjudas på födelsedagsfika eftersom att jag och Macke slår ihop våra födelsedagar och tar en dag mitt i mellan och "firar" oss båda samtidigt. 
Det blir ett sånt himla rännande annars då även våra barn fyller i sommar, eller sensommar då Linnea fyller i september. 

Hur som helst nu blir det födelsedagsdrink hemma hos Becca med tårta och grejer. 
Fint ska det vara. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Grattis.

Svar: Tackar❤️
Bex

Kommentera här: