Blir så arg och besviken.

1liter vatten på 25 minuter och sen skjuts in i röntgen. 

Ja då var det återigen dax idag för en koll på min insida av buk, bröst och hals, dax för att klunka i mig en liter vatten, lägga mig på britsen, åka igenom bågen ett antal gånger fram och tillbaka medan dom sprutar in kontrast i blodet på mig. 
Roligare kan man ha men vill man veta vad som försiggår i kroppen så är det bara att gilla läget. 
Så nu är det bara den där jätteroliga väntan kvar, men förhoppningsvis så får jag ju svaren redan nästa vecka då jag har läkarbesök, och däremellan är det ju både midsommar och ullaredsresan med tjejerna så jag kommer nog ha tankarna på annat under tiden.

Eftersom att frita idag var stängt så var min mamma barnvakt medan jag var på sjukhuset, så mormor passade på att ta med Linnea på stan en sväng för att gå och kolla vad det kunde finnas för kul och när jag var färdig med mitt så åkte jag ner på stan och mötte upp dom, Linnea ville visa några klänningar som hon hade hittat så vi gick till butiken och hon tog åt sig de kläder hon ville prova och gick till provhytten, och eftersom att hon nu är en stor tjej så ska hon ju göra allt själv så under tiden gick jag runt bland underkläderna som låg i samband med provhytterna, och det är väl det värsta jag kan göra, det finns så mycket snygga bh:ar och bikinis så jag kan bli tokig, det är spets och snygga mönster, läckra färger och modeller och jag gick och kolla & kände på varenda en om det fanns nåt utan vadderingen eller kupor.
Men det gick som det brukar, åt helvete.
Jag hittade en bh som inte var nån speciell kupa i men det var däremot som tunn spets i mellan brösten och det blev ju självklart jättegräsligt på mig då mellanrummet med spets var ganska brett. 
Jag blir så arg, ledsen och besviken på att jag inte kan få känna mig lite snygg under kläderna ibland, jag går konstant i sport bh och det är även oftast det jag har till stranden oxå, känns så jädra tråkigt. 
Visst jag sparar pengar på att inte behöva lägga ut några jättesummor på underkläder men nån gång hade det faktiskt varit kul, speciellt när jag och Becca var på Victoria's secret i New York. 
Det är bara att konstatera att det finns snygga bikinis och underkläder till bröstinlägg, kanske inte jättemånga men det finns, men vill man vara utan inlägg finns det fasiken inte mycket att välja på. 
Tråkigt tycker jag. 
//Bex 

Kommentera här: