En lördag med mycket lek och bus.

Filmtajm

Detta blev en väldigt trevlig lördag med mycket lek och bus. 
Först så var jag och Liam hos en av Liams dagiskompisar och fikade och ungarna lekte medan jag och mamma Johanna skvallrade av oss lite. 
Sen fick vi även med mig Liams kompis hem hit för ännu lite mera bus och lek då Liam så gärna ville att Elina som kompisen heter skulle följa med och äta hemma hos oss, Liam har ju aldrig haft en kompis här hemma själv utan har bara lekt med  grannarna, släkt och vänner till familjen, så han var måttligt stolt när han kom och gick här på gården med en kompis vid sin sida. 

Till middagen kom även svägerskan Madde och gjorde oss sällskap så vi blev fullt hus här hemma runt middagsbordet.
Och efter middagen fick fröna med sig popcorn och gick ner och titta på film, det är nog bra för Liam att umgås lite med kompisar av det motsatta könet då han blir ungefär 10 gånger lugnare då. 

Imorgon ska jag med grannen Bettan och några fler på äventyr, det ska bli riktigt kul och jag får en liten paus från vardagen här hemma för ett tag, lite egentid så att säga.
Det går åt nu när det är långhelg och allt 😉
//Bex 

Kommentera här: