En spontantripp till landsbygden❤️

Liam fick iallafall en jätteöveraskning av pappa när han kom från bion. 


Igår på midsommardagen så tänkte jag och fröna åka och spendera några timmar på Kolmårdens djurpark medan pappa Macke var på bio och såg nya transformers filmen. 
Liam var lite smått avundsjuk då även han gillar transformers och har kollat en del på filmerna hemma med pappa, men han hade inte riktigt åldern inne för att få följa med på bio, så min tanke var att jag och fröna gör något annat roligt istället och dom gillar verkligen djurparken så vad passar väll bättre, men vi hamnade långt åt andra hållet istället, rättare sagt utanför Mjölby då Stoffe och Lovisa var på landet som Lovisas föräldrar och släkt har, och där hamnade även vi och spenderade våran midsommardag, vi sov även över och fröna var helt exalterade av det riktiga lantlivet. 
Linnea sa till mig hur många gånger som helst hur mysigt hon tyckte att det var, och  att få umgås och leka med sysslingar är inte heller fel. 
Vi gick och kollade efter kossor, cyklade, sparka boll och mycket mer. 
Idag på förmiddagen kom även resten av familjen Lindberg ut och umgicks innan det var dax att återvända hem till stan igen. 
En riktig liten spontanresa blev det men herregud vad roligt och mysigt vi hade. 
Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag tycker om dessa människor och hur glad jag är att jag gift in mig i denna stora mysiga släkt. 
Det blir en sån kontrast när man kommer ifrån en sådan liten släkt själv, inget fel med det då jag älskar dom alla men vi är ju som sagt inte så många. 
Och på mackes sida blir det att fröna har och får många kusiner och sysslingar som dom kan leka med och det är ju supermysigt. 

Efter en underbar midsommarhelg kommer nu två underbara dagar tillsammans med brudarna. 
Så se upp Ullared för här kommer vi igen. 
Tjoho. 
//Bex 


Kommentera här: