Är det inte jag så är det fröna.

(null)
Blodprover igår, behandling imorgon och så skolsyster med Linnea däremellan. 
För man ska inte tro att fröna blir mindre sjuka bara för att jag är sjuk, nej nej sån tur har vi inte. 
Nu har Linnea fått nåt slags bett på armen som vi misstänkte var ett myggbett, men när det under gårdagen bara blev större, hårdare och rödare runt om så blir man lite nojjig, så imorse efter en kväll med alsolsprit och salva så följde jag med Linnea till skolsyster för att kolla upp vad det kunde vara. 
Men förmodligen så är det bara ett myggbett men att hon fått in så mycket gift från myggan att det blivit väldigt svullet. 
Så mer alsolsprit och så får hon gå tillbax till skolsyster imorgon för att se om det blivit någon förändring, till det bättre då får vi hoppas. 
Själv ska jag ju åka till Linköping för att få min egna behandling, ingen rast och ingen ro. 
//Bex 

Kommentera här: