Mycket firande🎉

(null)
Söndag och en ny vecka är på ingång. 
Helgen har varit händelserik som vanligt, det har dock inte varit någon innebandyträning då det varit matcher i idrottshallen, men Linnea och Macke åkte dit en sväng för att titta och heja fram Linneas "extratränare" 
Sen på kvällen åkte vi ut till svägerskan Jenny med familj för att käka mat och fira Axel, svärmor och svägerska som alla fyller/fyllt år nu de närmsta dagarna. 
Det blev god mat, mycket skratt och kusinbus för barnen. 
En underbar lördagskväll som näst intill hann att bli natt innan vi kom hem. 
Så idag fick det bli en ganska lugn söndag.
Men eftersom att det idag är farsdag så har vi självklart firat pappa Macke med skraplott och fika, och nu när julen står runt hörnet så passade jag och Linnea på att baka en kladdkaka med saffran till fikat och den var faktiskt riktigt god med lite grädde till. 

Nu till kvällen kommer Sara ifrån Linköping och gör mig sällskap då hon ska sova här inatt för imorgon bitti bär det nämligen iväg till ULLARED tjoho. 
Vi ska åka med på bussresan som vi i HSB arrangerat eftersom att vi tjejer som brukar åka inte kommer iväg nu innan jul. 
Så då valde jag och Sara att åka med där istället, sen kan jag ju vara med och bocka✔️av folk när dom kommer så man kan säga att jag förenar nytta med väldigt mycket nöje😉
Har fått några listor från nära och kära på saker jag ska kolla efter då jag själv inte har någon direkt ekonomi till att handla nåt speciellt, men jag ska leta julklappar åt fröna ifrån olika medlemmar i släkten så jag har nog att göra ändå. 
Jag tycker bara att det är skönt och roligt att få komma iväg över en dag och göra något annat och med en av mina bästa vänner dessutom. 
//Bex 

Kommentera här: