Utan cytostatika i blodet.

(null)
Snart är detta lovet slut och skolan börjar återigen. 
Jag och fröna har ändå hunnit med att göra en hel del och jag är väldigt glad att jag inte behövt ha en massa cytostatika i kroppen för då hade jag nog inte orkat med hälften av det vi gjort, men då hade dom även fått gå på frita denna veckan, så jag är glad och nöjd över att kunna haft dom hemma i stort sätt hela tiden så dom har fått haft lov. 
Det var endast några timmar i torsdags som dom gick på frita medan jag var och tog spruta. 
Igår avslutade vi även Mackes arbetsvecka med att gå ut och äta, fröna hade ju fått ett liten bidrag till det i födelsedagspresent  så då är det ju klart att dom ska få äta ute. 
Vi tog en after work på ölhuset i stan/promenaden, billigt och bra och dessutom väldigt gott. 
Fröna åt lika stora hemmagjorda hamburgare som mig och Macke och en korg med Pomme, och det var rent på faten när vi gick därifrån. 
Då är det faktiskt riktigt roligt att gå på restaurang när även fröna är så nöjda. 
Så det gör vi nog om😉
//Bex 

Kommentera här: