Gluggen.

(null)
Idag var jag och besökte mitt gamla arbete och bästa chefen för att smöra till mig några timmars arbete vid julborden. 
Jag saknar det så HIMLA mycket och just julborden med den stämningen som då infinner sig bland oss i personalen. 
Vi har alltid så roligt, skojar och skrattar samtidigt som vi utför ett bra arbete så klart. 
Även att jag är pensionär så får jag lov att arbeta på ett eller annat sätt 5 timmar i veckan, och eftersom jag inte kommer att ta någon cytostatika resten av det här året så ska jag nog orka att arbeta några timmar. 
Det kommer nog att göra mig gott att få komma ut och jobba lite, umgås med mina arbetskamrater och ha roligt. 
Det är till och med så att jag börjar längta en aning😉

Idag när jag kom ner till skolan för att hämta hem mina barn så blev jag bemött av ett stort leende med en liten glugg, Liam hade tappat sin första tand och tro att han var lycklig, dessvärre tappade han tanden i avloppet men om man ställer ett glas med vatten bredvid sängen i natt så kan man ju hoppas på att tandfen faktiskt såg att tanden åkte ner i avloppet på skolan och ge en peng ändå. 
Vi gör ett försök så får vi se. 
//Bex 

Kommentera här: