När spänningen släpper.

Startar dagen med lite tabletter. 

Imorse när jag vaknade så mådde jag piss, hade ont i huvudet, mådde illa och det kändes som jag blivit överkörd av en lastbil. 
Och jag som fick så jädra bra svar på allt igår av läkaren, men det var väll just därför. 
Först går man och spänner sig och är supernervös hela dagen, vi hade ju så sen läkartid oxå så jag hann ju liksom gå och spänna mig i stort sätt hela dagen, och sen efter man fick så goda besked så släpper allt.
Det började redan igårkväll då jag började frysa så väldigt på föräldramötet på Linneas innebandy, då tänkte jag att det är nog spänningarna som släpper, men jag trodde väll aldrig att jag skulle må så fruktansvärt dåligt imorse, men efter en natt med god nattsömn så blir det väll så. 
Så efter en morgon med lite extra knaprande av tabletter så släppte värken och illamåendet successivt och på eftermiddagen var jag mig själv igen. 
Och tur var väll det då vi hade en tandläkartid för Liam idag på eftermiddagen. 
Han kontrollerade tänderna och pratade lite matvanor, han blev godkänd och fick även klart för sig att vissa av tänderna nu börjar bli lösa. 
Han har ju inte tappat några tänder än så det börjar väll bli på tiden. 

Imorgon har det blivit dax för ett besök i Linköping igen då det ska fyllas på med medicin, men inga cellgifter tack och lov.😉
//Bex 

Kommentera här: