Åter på svensk mark.

Då har vi bara denna roliga uppackning kvar.

Jaha, då var man hemma på Svensk mark igen då. 
Men vädret tycks ha följt med oss hem ifrån Spanien, en viss temperaturskillnad är det dock men solen skiner och det är ju inte svinkallt direkt. 
På ett sätt är det skönt att få komma hem, så man kan få sova i sin egen säng, laga mat i sitt eget kök, duscha i sitt eget badrum mm. 
Men vad jag kommer att sakna mycket annat, som t.ex värmen, avslappningen, att inte ha en massa måsten, man kan göra allt i sin egen takt och man har inte en massa tider att passa. 
Man stressar ju aldrig när man är iväg så där på semester, det finns liksom inget att stressa till, och det är vad jag kommer att sakna mest, för det är stress som jag mår sämst utav och jag är som jag sagt förut inte det minsta stresstålig längre. 

Men nu är man hemma igen och det får man verkligen känna av för redan imorgonbitti när fröna gått till skolan ska jag upp till sjukan och ta prover. 
Och sen fortsätter det bara med behandling och röntgens mm. 
Som sagt, tillbaka till verkligheten. 
//Bex 

Kommentera här: