En helt vanlig familj.

Intensiv vecka som väntar. 

Ååh jag bara längtar, nu är det inte långt kvar tills vi ligger där på beachen och ungarna kan leka i vattnet, tills vi kan släppa allt och bara leva i nuet och ta en dag i sänder. 
Jag vill inte tjata och sprida avundsjuka men fy farao vad gött det ska bli. 
Och ännu mer underbart är det när vi inte behövt lägga nästan några pengar själva för att få komma iväg, slippa ångesten över att vi kanske inte hade råd att åka ändå, pengarna hade behövts till annat som är viktigare o.s.v.
Näe nu kan vi verkligen bara åka utan ångest, tack vare familj/släkt.
Och när jag idag stod där i köket för att skriver upp alla sjukhusbesök som väntar när jag kommer hem till Sverige igen så känner jag faktiskt att vi verkligen är värda att få komma iväg en stund, att få vara en helt vanlig familj på semester, utan mediciner (förutom dom jag måste ta med) utan oro, utan ångest, bara helt vanliga Svenssons kort och gott. 
//Bex 


Kommentera här: