Ingen torsdagsdrink😱😱

Jahop, då får man klara sig utan torsdagsdrinken idag då, hur ska det gå?! 
Becca börjar nämligen känna sig sjuk och vill inte smitta ner mig nu innan vi åker på semester så då får vi klara oss utan drick ikväll. 
Typiskt eftersom att det inte blir någon drink nästa torsdag heller, eller jo det kanske det blir för mig i och för sig, men inte tillsammans med Becca eftersom att jag befinner mig i Spanien. 
Macke har varit lite febrig och mör i kroppen hela veckan, men vi andra har klarat oss så då är det dumt att riskera att bli smittad av Becca istället. 

Jag och Linnea följde iallafall med till stallet och Nisse idag, förra veckan hade jag ju föräldramöte och nästa vecka är vi som sagt inte hemma, så det har blivit lite hoppigt med det oxå. 
Men idag fick vi mysa med Nisse iallafall, och Linnea fick även rida lite innan det var dax att gå tillbaka in i boxen. 

Imorgon ska Liam ha idrott på skolan för första gången, dom skulle egentligen ha haft det förra fredagen men då hade några idioter gjort inbrott på skolan och kraschat fönster i gymnastiksalen så där kunde ju barnen inte vara. 
Blir så förbannad på dessa förbaskade skitungar eller vilka det nu är. 
Dom för ständigt ett jävla liv nere vid skolan och krossar rutor varje vecka. 
Jag bara undrar.. vart fan är föräldrarna?!? 
//Bex 

Kommentera här: