Sista röntgen och sen den eviga väntan.

(null)
Den här helgen tog ju slut alldeles för fort, men mycket har hunnits med och vädret har varit kanon. 
Älskar ändå när det är så här mycket snö och man kan vara ute och leka utan att bli skitig och lerig, visserligen blir fröna blöta efter dom legat och kravlat i snön några timmar men det är åtminstone bara att hänga på tork. 
Vi har även haft frönas kusin Nellie här på övernattning i helgen, hon var även med på frönas innebandyträningen igår för att prova på. 
Sen har svägerskan Jenny med familj och kusinen Stoffe med familj varit här på fika under helgen, dock inte samtidigt för då hade det blivit kaos här hemma med alla barnen, vi har inte så jättestort eftersom att undervåningen försvinner då jag och Macke har vårt sovrum där. 
Men finns det hjärterum så finns det stjärterum brukar det ju heta😉
Imorgon har det blivit dax att göra sista röntgen för denna perioden, sen är det bara den eviga väntan kvar innan man får svaren, men den väntan fyller vi med positiva tankar. 
Men då jag idag efter allt dragandes på snowracern i den djupa snön fått lite ont i axlarna så känns det ändå bra att få göra röntgen imorgon, jag vet ju redan att just axlarna är angripna med metastaser så det är väl därför jag får lite ont ibland men det känns ändå tryggt att kolla så det inte blivit värre när man ändå känner av det. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jobbigt med denna väntan, jag ska på röntgen nästa vecka så jag vet/Ullis

Svar: Mm, den är verkligen inte rolig.
Lycka till.💕
Bex

Kommentera här: