Pension och klimakteriebesvär.

(null)
Då har man haft 2dagars uppehåll från sol och bad, i torsdags tog jag medicin och igår passade jag på att fylla på kylen här hemma lite. 
I det här värmen blir det inte mycket gjort här hemma så behövde lätta lite på tvättkorgen och inhandla lite mat, och det passade väl perfekt när vi igår fick oss en åskskur till eftermiddagen. 
Men idag sken solen igen och vi var åter tillbax på stranden. 
Idag blev det Mårängen där vi även fick sällskap av Erika och dottern Tindra som har sin husvagn ståendes på campingen dit vi senare gick för att äta lunch och dricka kaffe, väldigt skönt att kunna gå åt sidan för att äta sin matsäck, men satan vad varmt det blir när det är lä, alltså det är olidligt, därav att jag älskar att bada vid sjöar/hav eftersom att det oftast blåser där. 
Det har väl med min antihormonella medicin att göra men jag vill gärna att det fläktar en del eller ganska mycket och sen ha vatten att svalka mig i, absolut bäst mår jag i vattnet, så jag går väldigt sällan bara i och doppar mig när det är så här varmt utan jag kan gått ligga i ett tag. 
Men är man i klimakteriet så är man.😅
Underbart att vara 37år och ha pension och klimakteriebesvär. 
//Bex  

Kommentera här: