Sista veckan.

(null)
Ja då har ännu en helg bara rusat förbi och även denna har spenderats en hel del i vattnet. 
Mina barn gillar verkligen att bada och jag lika så, Macke är lite av en badkruka men alla kan ju inte älska vattnet. 
Att åka till badplatser och ha med sig matsäck är ett perfekt tidsfördriv, ungarna (och mamma) får leka och busa, fröna går och fångar fisk och yngel med sina håvar, man slår lätt ihjäl några timmar vid badplatsen och det är ingenting som kostar en massa pengar, så på så sätt är det här vädret som vi har alldeles perfekt, dock skulle det ju behövas lite vatten till den uttorkade marken nu. 
Idag blev det dock inget bad även om det skulle behövas i denna värmen men Linnea var bjuden på kalas i klätterhallen så jag och Liam valde att åka och spela minigolf och äta glass under tiden. 
Sjukt varmt men ändå rätt nöjd med min prestation på golfbanorna.
Macke har spenderat helgen i huvudstaden där det anordnades en svensexa för Rille som ska gifta sig i sommar. 
Det är alltså dax för bröllop i sommar igen och två dessutom, så nu återkommer ju det här problemet med kläderna, men på ett av bröllopen blir det nog att ha samma kläder som i fjol, det kostymliknande alternativet, snyggt, stilrent och ändå ganska festligt om du frågar mig. 
Och vem har sagt att man måste ha klänning bara för att man är tjej.😉

Den kommande veckan har fröna sin efterlängtade skolavslutning eller rättare sagt så är det väl tiden efter skolavslutningen som lockar eftersom att det är då dom går på sommarlov☀️😎🇸🇪
//Bex 

Kommentera här: