Underbar dag men en helvetesnatt

(null)
Vilken underbar midsommarhelg vi har haft i goda vänners sällskap. 
Midsommarafton spenderades ute i Västra Husby hos Magnus och Bettan tillsammans med ett 20 tal andra barn och vuxna. 
Dans runt midsommarstången, tipspromenad, sillunch och grillning till kvällen blev det, supertrevlig och riktigt roligt med en himla massa dans när mörkret började falla sig på. 
Själv var jag ju nykter och körde och tur var väl det för satan vad dålig jag blev på natten. 
Jag hade ju tagit medicin med skelettstärkande dagen innan så det är inget ovanligt att jag blir dålig efter det men jag kände ingenting på fredagskvällen så trodde väl dumt nog att jag skulle slippa känna mig dålig denna gång men shi fick jag för ca: kl 04 vaknade jag med sån jädra frossa och kramp i vaderna. 
Och att jag då dansat loss totalt på kvällen gjorde väl inte saken bättre direkt.
I två timmar låg jag och bara skakade av att jag frös så dant, och då hade jag både duntäcke och myskläder på mig, efter två timmar så hade krampen i vaderna släppt så pass att jag kunde gå upp och ta lite värktabletter. 
Tanken var ju att jag skulle försöka väcka Macke men då han var i en djup sömn och då Liam oxå låg i våran säng eftersom att vi hade övernattningsgäster så gav jag upp.
Men när klockan hade passerat 06 så kunde jag somna igen. 
Och på morgonen när jag vaknade var feberfrossan borta, det enda som jag kände lite av var vaderna och att jag var trött och tung i huvudet men det är kanske inte så konstigt. 
Men utöver den lilla incidenten så har midsommarhelgen varit kanon, fortfarande lite tung i huvudet dock men det ger väl med sig med tiden. 
//Bex 

Kommentera här: