En på miljonen.

(null)
Näe men inte ett ljud ifrån vårdcentralen idag heller, så imorgon är det jag som ringer barnmottagningen uppe på vrinnevisjukhuset som så många rekommenderat. 
Alltså det är ju inte säkert att det är nånting speciellt med Linneas mage men då vill jag veta det och att man har gjort en noggrannare undersökning så att man kan utesluta att det skulle vara något allvarligare fel på t.ex urinblåsan eller livmodern eftersom att det verkar som att det är där nerifrån besvären kommer. 
Så jag står fast vid att man borde göra en ultraljudsundersökning på magen/urinblåsan. 
Jag är ingen läkare men eftersom jag både varit gravid och nu sjuk så vet jag att man kan se och höra mycket genom ett ultraljud. 
Och som jag sagt tidigare så sitter inte jag och googlar på smärtorna eftersom att jag inte vill få fram en massa konstiga, ovanliga eller farliga diagnoser som 1 på miljonen drabbas av, för det är klart att jag då tror att det är precis det som drabbat Linnea. 
Så jag vill överlåta det till en läkare, om jag nu bara kan få tag i en.
Det är tydligen väldigt svårt på vissa ställen😏
//Bex 

Kommentera här: