Möte med kuratorn.

(null)
Jaha, ännu en torsdag utan den obligatoriska torsdagsdrinken eftersom att NÅGON valt att istället åka och gotta sig i lite varmare väder hos sina föräldrar i USA, förstår inte vad det ska vara bra för, det måste ju vara bättre att stanna hemma och umgås med mig😂🤪
 Jag börjar ju få abstinensbesvär här hemma. 
Jaja, jag har ju två innestående drinkar nu så nästa torsdag kan bli riktigt rolig då Becca återigen är på svens mark.

Den här veckan har gått med en rasande fart och imorgon har det redan hunnit att bli fredag. 
Imorgon ska Linnea faktiskt gå till kuratorn på skolan för att prata lite, jag har själv inte pratat med kuratorn som heter Maria om jag inte minns fel, men både Macke och mackes mamma Eva har varit i kontakt med henne via telefon. 
Fritafröken sa idag när jag hämtade fröna att Linnea hade sagt att hon tyckte det hade varit jätteskönt med sportlov och att hon hade fått vara hemma med mig. 
Och då känner jag extra mycket glädje över att vara fri från cellgifter och ha orken till att ha barnen hemma under lovet. 
Men jag ska ju inte sticka under stol med att det var ganska skönt att åter få lämna dom på skolan denna veckan igen.
//Bex 

Kommentera här: