Någon nytta av sin sjuka morsa.

(null)
Det är som rena sommaren i vårat avlånga land just nu, dessa temperaturer är helt sanslösa och jag och fröna har badat i sjöar flera gånger redan och då är det liksom mer än 3 veckor kvar till midsommar.
I dom sjöar som vi har varit och badat i har vattentemperaturen kommit upp i 20 grader redan och man kan ligga kvar i vattnet en bra stund utan att frysa ihjäl. 
Nu när det varit så här varmt så har jag och fröna åkt och badat på eftermiddagen när dom slutat skolan, man får passa på om jag ändå är hemma, någon nytta ska dom väl ha av sin sjuka morsa, och är det nåt som jag är bra på så är det att åka och bada. 
Jag är ju en sån människa som gärna står i vattnet mest hela tiden, det svalkar så skönt och eftersom att jag har skapliga hormonrubbningar utav mina mediciner oxå så är det perfekt att kunna ta sig ett dopp lite titt som tätt.  
Ska inte sticka under stol med att jag älskar att bli lite brunbränd oxå då man känner sig så väldigt mycket fräschare, jag ogillar att ha en massa bruna krämer och puder i ansiktet så jag är överlycklig när man får naturlig färg. 
Och har man sen en kropp som Barbapapa så gör den sig bättre i lite brunare nyans än likblek😂😂
//Bex  (null)

Kommentera här: