Skulle gärna sova ett tag till.

(null)
Skapligt yrvaken när man lämnar röntgen😴

Alltså jag kan fasiken inte hålla mig vaken när jag gör denna magnetröntgen, jag blir så trött så jag kan inte hålla ögonen öppna hur mycket jag än försöker. 
Första kvarten går väl ok men när jag sen fått kontrastvätska insprutad och åker in i röret åter en gång så går det inte längre, jag somnar och vaknar om vartannat då jag känner att det rycker i kroppsdelar när jag börjar dåsa till, men idag ryckte det nog bara i händerna så jag behövde inte ta några extra bilder, det är värre när jag börjar snarka och rycker till med huvudet, det har hänt några gånger och då får jag däremot ta nya bilder på grund utav vibrationerna som blir. 
Idag när röntgen var klar så blev jag till och med yr och lite illamående för att jag var så trött, jag blir ju lätt det när jag blir hastigt väckt om jag börjat somna in, man vill ju liksom bara sova vidare.
Imorgon är det fredag och då Macke åker för att spela bowling redan efter jobbet imorgon så får jag mysa själv med fröna framför tv:n till kvällen. 
//Bex 

Kommentera här: