Dålig start på veckan.

(null)
Alltså det här blev ju ingen jättebra måndag det här, båda fröna har ju vanligtvis innebandyträning på måndagar men då Linnea och hennes lag blev så få tjejer blev hennes träning inställd och inte nog med det så har dom haft så många bortfall på sistone så tjejerna är nu för få för att spela sammandrag, så matcherna till helgen blev oxå inställda. 
Skapligt bedrövad dotter som sett fram emot både träning och matcher till helgen. 
Så himla tråkigt men det finns ju inget att göra när uppslutningen är så väldigt dålig. 
Linnea och Emilia fick vara med på grabbarnas träning så dom fick lira lite innebandy iallafall. 
Men jag blir oxå ledsen för Linnea då det är det här hon tycker är så roligt och vill hålla på med, innebandy är ju den enda aktiviteten Linnea och Liam utför och dom älskar sporten. 
Vi får hoppas att det löser sig på bästa sätt.
Redan innan all "dramatik" med innebandyn idag så kände jag att det inte var den bästa dagen, jag har varit tung i huvudet, jag har fått typ rodnader i ansiktet och några små utslag som kliar, dessutom håller jag på att bli knäpp på min "mössfrisyr" som jag nu får varje gång jag varit ute, det får väl i och för sig dom flesta men då jag inte har så mycket hår längst upp på skallen så vill jag inte ta av mig mössan bland folk då jag aldrig vet hur håret ligger och om det täcker flintet överhuvudtaget. 
Det är ett jädra dilemma det här med håret. 
Sen är jag även både gul och blå i mitt ena armveck efter förra veckans alla stick och i det andra armvecket har jag fått någon slags reaktion utav plåstren som har används. 
Så just denna måndagen var ingen bra måndag, hoppas på att resten av veckan blir bättre. 
//Bex 

Kommentera här: