Skapa minnen

(null)
Att skapa minnen är något som är väldigt viktigt, och har man dessutom då blivit sjuk så känns det ännu viktigare så barn, familj och vänner har något att blicka tillbaka på. 
Minnen kan vara både med hjälp av foton men också dom roliga och lite speciella stunder då man gör saker tillsammans som blir minnen för livet. 
Det kan vara resor och äventyr, allt från utlandsresor till en dag på Kolmården, det kan vara semestrar och utflykter med nära och kära.
Minnen kan göras på många olika sätt. 

Vi har själva nyligen kommit hem från våran första fjällenresa tillsammans som familj, det var första gången som både min man och mina barn åkte alpint så detta kommer att vara ett minne för livet. 
Jag vet själv vilka minnen jag har från min barndom och alla resor till fjällen som vi gjorde när jag bodde hemma.
Det är precis sådana minnen jag vill göra med min familj. 
Det finns inget bättre än upplevelser tillsammans med nära och kära, har man upplevt nåt kul, spännande och magiskt så blir det något man bär med sig resten av livet. 
Så det gäller ett skapa minnen medan man fortfarande kan för man vet aldrig när dom måste plockas fram. 
//Bex 

Kommentera här: