Vill inte ”experimentera” för mycket.

(null)
Det är inte helt smärtfritt med innebandy😉


Ja det var ju det här med klådan som jag först upplevde att det började bli något bättre efter att jag bytte och började ta antikropparna i sprutform istället för intravenöst, men nu efter några omgångar med sprutan så har klådan återigen kommit tillbax, eller den har ju aldrig försvunnit bara minskat lite, men nu har det alltså börjat klia mer igen, det är mest armar, rygg och höft och jag kliar ju tills det börjar blöda.
Det är både skitjobbigt och trist då det blir så fula sår/ärr, jag är ju aldrig direkt sugen på att visa mig i badkläder på sommaren och det här gör ju inte saken bättre. 
Ska prata med sköterskan på tisdag när jag ska ta medicin och se om det finns någon lindrande salva eller dylikt, för jag vill ju absolut inte byta ut mina mediciner då dom har funkat så bra i alla år och då de hållit min sjukdom i schakt.
Jag blir ju orolig varje gång det ska göras nån förändring i mina rutiner så som mediciner/behandling eller röntgen. 
Har ju glesat ut behandling av skelettstärkande och har även lite större glapp mellan mina röntgen och det har ju gått bra, men vill inte "experimentera" för mycket.  


Nu är vi inne i sista helgen av matcher för fröna, igår hade Linnea match i Rimforsa där dom knep vinsten, idag är det Åby som gäller då Liam har dom två sista hemmamatcher. 
Linnea åker även till Linköping idag för uppstartsträff och träning med ca 80 tjejer till inför uttagningen till distriktslaget.
Men även om detta är de sista matcherna för säsongen så kommer det spelas cuper och träningar mm framöver😉
//Bex 

Kommentarer:

1 Nette:

Det kan inte vara Ringorm? Ser misstänkt likt det i alla fall. Men det borde väl läkarna klara av att känna igen.

Svar: Nej, fotot är på Liams ben, han har fått en bandyboll på sig😉
Rebecca Bernhard

Kommentera här: